Kun tilaat Sunshop.fi:ltä, tilausvahvistus lähetetään automaattisesti sähköpostitse. Jos tilausvahvistus ei ole saapunut 12 tunnin kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian. Pidätämme oikeuden korjata jälkikäteen väärään hintaan, toimitusaikaan, toimitustapaan liittyvät virheet. Mikäli et ole tyytyväinen korjaukseemme, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen myynti@sunshop.fi. Sopimus ei ole pätevä alaikäisten asiakkaiden kanssa, jotka ovat alle 18-vuotiaita ja tehneet tilauksen ilman vanhemman suostumusta, sovellettavan kuluttajalainsäädännön sallimassa laajuudessa.

HINNAT JA MAKSUTAVAT

Hinnat ilmoitetaan arvonlisäverolla. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ilman erillistä ilmoitusta, esimerkiksi valuuttakurssien suurien muutoksien tapahtuessa. Yksityishenkilöille myynti tapahtuu Stripen suojatun maksujärjestelmän kautta, joka tarjoaa suorat pankkimaksut sekä korttimaksut. Maksun voi suorittaa myös Paypal-palvelun kautta. Sekä Stripe että Paypal täyttävät PCI DSS -vaatimukset, ja kaikki verkkosivustollemme lähettämäsi tiedot ovat salattua lähetystä kun näet että linkki alkaa https://. Voit aina tehdä ostoksia turvallisesti verkkosivustollamme.

STRIPE-KORTTIMAKSU

Korttimaksu suoritetaan Suomessa ja EU:ssa voimassa olevien verkkomaksuja koskevien sääntöjen mukaisesti. Käytämme Stripen tarjoamaa PCI-DSS-sertifioitua korttimaksupalvelua. Rahat varataan tililläsi tilauksen yhteydessä.

Kaikki tapahtumat lähetetään SSL-protokollan (Secure Sockets Layer) kautta erittäin turvallisesti salattuina. Korttinumeroita ei tallenneta missään tilanteessa, ja ovat käytön yhteydessä salattuja turvallisella AES-256 menetelmällä.

TOIMITUKSET

Toimitusaikamme on 5-12 työpäivää tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Tilauksesi on pakattu ja lähetetty viimeistään 48 tunnin kuluessa maksun suorittamisesta ja tilauksen vahvistamisesta. Jos toimitusaika olisi kohtuuttoman pitkä, on sinulla kuluttajana oikeus peruuttaa tilaus ilman ylimääräisiä maksuja. Jos emme pysty toimittamaan tilausta sovitussa ajassa, on sinulla kuluttajana oikeus tietää viivästymisen syy ja sekä uusi toimitusaika, jotka sinulle sitoudumme ilmoittamaan. Tilaukset, joilla on vähemmän painoa ja arvoa, voidaan lähettää joko kirjeellä tai rahtikirjalla, minkä jälkeen se toimitetaan sinulle suoraan postilaatikkoon. Jos kirje on liian suuri, saat ilmoituksen tilauksen noutamisessta lähimmästä toimituspisteestä.

TOIMITUSKULUT

Toimituskulut ovat aina ilmaisia ​​pakkauksen koosta tai painosta riippumatta. Tarjoamme seuraavia palveluita paketin toimittamiseen: Postnord, DHL, UPS, TNT, GLS ja DPD. Kuluttaja ei voi valita tilauspalvelua, vaan me valitsemme tilauksellesi ja tilanteeseesi parhaiten sopivan.

LUNASTAMATON LÄHETYS

Lähetyksistä, joita ei ole noudettu ajoissa, veloitetaan 20 euroa (sis. Alv), Sunshop.fi:n kuljetus- ja hallintokustannusten kattamiseksi.

KULJETUSVAURIOT

Tarkista aina toimituksesi, kun sen olet noutanut. Jos itse tuote vaurioituu viallisen pakkauksen takia, suosittelemme, että ilmoitat siitä välittömästi asiakaspalvelumme myynti@sunshop.fi jotta voimme tehdä vahingoista valituksen yhteistyökumppanillemme. Kuljetusvaurioista on ilmoitettava kuljetusyritykselle 3:n päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Olemme kiitollisia, jos ilmoitat meille tänä aikana.

KÄYTTÖOPPAAT

Jos tuote vaatii käyttöoppaan, saat sen joko fyysisessä tai digitaalisessa muodossa. Tuotteilla on joko englannin- tai suomen- ja/tai ruotsinkielinen käyttöopas. Jos tuotteelta puuttuu suomen- tai ruotsinkielinen käyttöopas mutta sen haluat, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen myynti@sunshop.fi niin me autamme sinua! Voit lukea lisää oikeuksistasi täältä: KKV: Käyttöohjeiden vaatimukset.